Bedrukte pennen zijn een unieke en effectieve manier om je bedrijf te promoten. Of je ze nu gebruikt als relatiegeschenk of ze gewoon weggeeft bij evenementen, deze aangepaste schrijfwaren zijn een geweldige manier om mensen aan het praten te krijgen over je merk. Niet alleen herinneren ze de ontvangers aan je logo telkens als ze iets opschrijven, maar ze dienen ook als wandelende reclame voor anderen die ze in gebruik tegenkomen.
Waarom bedrukte pennen als relatiegeschenken
Bedrukte pennen zijn een geweldig idee als relatiegeschenken. Waarom vraag je je af? Ten eerste zijn pennen iets wat we dagelijks gebruiken en daarom zijn we altijd op zoek naar eentje. Je kunt er nooit genoeg van hebben! Ten tweede kun je de pennen laten bedrukken met jouw bedrijfslogo of boodschap, en dit zorgt voor marketing dat helemaal past bij jouw bedrijf. De ontvangers dragen jouw bedrijf op een persoonlijke manier met zich mee en dat is krachtig. Ten derde zijn pennen betaalbaar en toch hoogwaardige cadeaus die kunnen worden gegeven aan klanten, prospecten of medewerkers. Dit alles maakt bedrukte pennen tot een slimme keuze als relatiegeschenk waarmee je jouw bedrijfsnaam keer op keer in het zicht van anderen kunt brengen. Dit bedrijf kan pennen voordelig voor jou bedrukken.
Wat voor tekst en artwork je op de pennen moet drukken
Als het gaat om het bedrukken van pennen, is het kiezen van de juiste tekst en artwork van cruciaal belang om een blijvende indruk te maken op je doelgroep. Of je nu pennen gebruikt als promotiemateriaal of als cadeau voor klanten, het is belangrijk om de boodschap te overbrengen die je wilt uitstralen. Kies een tekst die pakkend en eenvoudig is, en houd rekening met het lettertype dat je kiest. Het artwork dat je op de pennen drukt, moet ook aansluiten bij de boodschap die je wilt uitdragen. Denk aan afbeeldingen of symbolen die je merk of boodschap vertegenwoordigen en houd het eenvoudig maar effectief. Op die manier zullen de bedrukte pennen zeker hun doel bereiken en de juiste indruk maken bij het juiste publiek.